CASE:
DE BRASS GOES
We ontwierpen een website voor de nieuwste aanwinst in de Zeeuwse horeca, De Brass Goes.
De Brass Goes
We ontwierpen de website van het Zeeuwse restaurant De Brass Goes. Het ontwerp past bij de huisstijl van het restaurant, met een focus op functionaliteit en gebruiksgemak. De website is simpel en overzichtelijk zodat klanten in enkele stappen kunnen reserveren.
Speed test
Bij het ontwikkelen van websites houden we altijd rekening met de snelheid en het gebruiksgemak. Dit is gunstig voor je uiteindelijke positie binnen zoekmachine's en voorziet je bezoekers van een soepele ervaring. Dit is altijd een afweging tussen functionaliteit en gebruiksgemak, hier proberen wij de perfecte balans tussen te vinden.
- Een score van 90-100 wordt door Google gezien als snel.
- Een score van 50-89 wordt door Google gezien als gemiddeld.
- Een score van 0-49 wordt door Google gezien als langzaam.
- Desktop: 90/100
Tools
De volgende tools zijn ingezet bij het ontwikkelen van dit project.

WordPress
We maken gebruik van WordPress om volledig aanpasbare websites te maken, die je zelf kunt beheren.

Woocommerce
Woocommerce wordt ingezet voor het ontwikkelen van een breed scala aan webshops, die je met gemak zelf kunt beheren.

Mollie payments
Met Mollie Payments accepteer je eenvoudig en goedkoop de meest gangbare betaalmethoden. Van iDeal en PayPal tot Bitcoin.

Mailchimp
Met Mailchimp maken en verzenden we nieuwsbrieven, en maken we van marketing een geautomatiseerd proces.

Google Analytics
Met Google Analytics analyseren we wat bezoekers op je website doen, om tot nuttige inzichten te komen.

Pagespeed Insights
Google Pagespeed Insights wordt ingezet om websites op alle vlakken te verbeteren, en het gebruiksgemak te verbeteren.